زندگی حق من است ...


سکوت

 

زندگی حق من است
تو به من حق دادی كه برای شب تنهایی عشق گریه كنم
واژه ای رنگ كنم
تو به من حق دادی
كه به خاك قدمت سجده كنم
و برای نفس گرم و بر افروخته ات
حس یك خاطره را زنده كنم
زندگی عشق من است
عشق من در تپش شوق غریبانه ی توست
یا كه نه در خم ابروی فریبنده ی توست
عشق من زیر سكوت لب آوازه ی توست
زندگی حق من است
تا زمانیكه تو در وسعت تردید پناهم باشی
زندگی فاصله است
تو به من حق دادی
كه در این فاصله پرپر بزنم
شكوه ای نیست ولی
زندگی حق من است ...



نظرات شما عزیزان:

مـونــيـكــا
ساعت10:52---28 آبان 1390
قشنگ بود

سمیه
ساعت11:18---27 آبان 1390
khaile ghashang bod aziam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,ساعت15:57توسط ستاره | |